Lo Joan-Pèire

Lo Joan-Pèire

dimanche 24 octobre 2010

PERQUE M’AN PAS DIT (paraulas : A.Martini).

PERQUE M’AN PAS DIT (paraulas : A.Martini).


Coma a totes los ases
L’escòla m’escampèt
Coma a totes los ases
M’an pas res aprés
M’an parlat de la fac
Qu’un blòg seriá fargat :
Ai pas res comprés...Pares...Pares...

Mas perqué, perqué
M’an pas dit a la fac
Qu’i viviá lo Drac ?

Nos contava la Melania
Aquel grand Rei Internet
Mas ieu pro ne sabiá
N’èri pas que son esclauvet
Trapavi pas cap de temps
E voliái pas la misèria
Lo rei es pas que de vent…

Mas perqué, perqué
M’an pas dit a la fac
Qu’i viviá lo Drac ?

E quand serai mai sabent
Engolirai aquel vent
Serai un bon tecnician
D’el Rei farai un can
Melania de sas mans
D’aplaudiments balharà
Al tuaire del Rei pèc
E per ieu pas pus de det...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire